سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

sh 5
 

استفاده از رنگ فوق العاده زرد در دکوراسیون داخلی

 

 هر چند که رنگ زرد به دلیل نور زیادی که به چشم منعکس می کند، گاهی سبب خشم و احساس رنجیدگی می شود؛ اما از طرف دیگر باعث تقویت حافظه و افزایش فعالیت های ذهنی می شود. طرفداران رنگ زرد افرادی پرامید، شاد و قاطع هستند. این رنگ جذاب در دکوراسیون منازل هم جایگاه خاص خود را به خوبی پیدا کرده است و در بسیاری از دکوراسیون های مدرن کاربرد دارد. در این مطلب آدرس مگ به بررسی رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه می پردازیم.

با تأثیر رنگ زرد در دکوراسیون منزل بیشتر آشنا شوید.

 رنگ زرد رنگی آسان برای دید است و گفته می شود یکی از اولین رنگ هایی است که نوزادان بعد از تشخیص رنگ، آن را می بینند. بر اساس روانشناسی رنگ زرد باعث به وجود آمدن احساس شادی، تازگی و لذت و در عین حال سبب القا حس ترس و خطر می شود.

رنگ زرد طیف رنگی گوناگونی دارد که تمام این طیف ها جذابیت های خاص خود را دارند. از زرد قناری گرفته تا خردلی و لیمویی و بسیاری رنگ های زرد دیگر. همچنین ترکیب رنگ زرد در کنار سایر رنگ ها، پالت های مختلف رنگی به وجود می آیند که جذابیت ویژه ای به دکوراسیون خانه می دهد.

طیف رنگ زرد همخوانی جالبی با طیف رنگ های آبی دارد. با استفاده از این ترکیب به سادگی می توانید نور خورشید و طراوت طبیعت را مهمان دکوراسیون خانه کنید.

رنگ سبز هم در کنار رنگ زرد ترکیبی چشم نواز در چیدمان خانه ایجاد می کند.

در سبک دکوراسیون کلاسیک رنگ زرد را با مشکی و قرمز به کار می برند.

ترکیب زرد طلائی با آبی سیر، قرمز مخملی و بنفش تیره جلوه ای خاص به منزل خواهد داد.

با رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاورید

رنگ بنفش با رنگ زرد در تضاد کامل است، به همین دلیل ترکیب این دو، آرامش و زیبایی خاصی ایجاد کرده و به محیط، نور و روشنی می دهد.

ترکیب رنگ های زرد و صورتی باعث ایجاد فضایی گرم می شود.

رنگ روشن، شاداب و گرم زرد با قرار گرفتن کنار رنگ قهوه ای، ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد می کند. رنگ زرد، بیننده را به سمت شاد بودن سوق می دهد و ترکیب آن با قهوه ای، به تقویت سلامت احساسی کمک می کند.

چگونه از رنگ زرد در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

رنگ زرد را در تمام نقاط خانه می توانید استفاده کنید هیچ محدودیتی برای این رنگ وجود ندارد. رنگ زرد باعث سرزندگی می شود به همین دلیل برای ورودی خانه مناسب است. اشتها را تحریک می کند پس مناسب پذیرایی، غذاخوری و آشپزخانه است. گرما و سادگی را القا می کند به همین دلیل برای اتاق نشیمن رنگی ایده آل است. باعث احساس عزت نفس می شود پس رنگی عالی برای اتاق کار و مطالعه است. رنگی پر انرژی است به همین دلیل برای بیدار شدن سر صبح در اتاق خواب مناسب است.

 

 

با رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاورید

 

استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه باعث روشن تر شدن و چشم گیرتر شدن فضای داخلی می شود. رنگ زرد محیط را کاملاً روشن و بزرگ نشان می دهد و انتخاب مناسبی برای دکوراسیون خانه های کم نور، تاریک و کوچک است؛ اما استفاده از رنگ زرد به تنهایی باعث دل زدگی می شود. به همین دلیل سعی کنید رنگ زرد را در ترکیب با رنگ های دیگر در دکوراسیون داخلی خانه به کار ببرید.

 

استفاده از رنگ زرد در اتاق خواب

رنگ زرد انرژی و هیجان را القاء می کند و ممکن است سبب بی خوابی شود. به همین دلیل گزینه مناسبی برای اتاق خواب نیست؛ اما طیف های ملایم تری از رنگ زرد را می توانید در اتاق خواب استفاده کنید. مثل رنگ لیمویی یا خردلی که جذابیت رنگ زرد را به طور ملایم تری دارد.

با رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاورید

می توانید از رنگ زرد در اتاق خواب کودک، نوجوان و یا حتی اتاق خواب مستر استفاده کنید. ولی از ترکیب رنگی استفاده کنید. از رنگ‌های مکمل که با زرد همخوانی دارند مانند سبز، آبی، بنفش تیره و رنگ های خنثی مثل خاکستری و طوسی در سایر بخش های دکوراسیون استفاده کنید تا جلوه رنگ زرد هم بیشتر شود.

حتماً لازم نیست کل فضا را زرد کنید. می توانید مثلاً دیوار ها را مشکی و سفید کنید و از تخت زرد یا کمد زرد استفاده کنید. برای این که حس روزهای گرم و آفتابی را به اتاق خواب بیاورید، می توانید از رنگ زرد در کنار رنگ آبی و سفید استفاده کنید.

استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون پذیرایی و نهارخوری

زرد ملایم و طلایی باعث تحریک اشتها و احساس آرامش می شود. برای همین استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون اتاق غذاخوری توصیه می شود.

برای اتاق پذیرایی می توانید از چیدمان مبلمانی زرد رنگ در کنار دیوارهایی سفید بهره بگیرید و برای تناسب رنگ‌ها در کنار هم از گلدانی پر از گل های نرگس و یا سبدی پر از میوه های زرد رنگ استفاده کنید. رنگ کردن دیوار ها به رنگ زرد و یا استفاده از لوازم و مبلمان زرد رنگ روش مناسبی برای روشن تر کردن فضا خواهد بود. سالنی روشن و سفید رنگ با پرده ها و یا اشیاء زرد، سالنی بسیار شیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهترین فضا برای استفاده از پترن گورخری در طراحی منزل

با رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاورید

از ترکیبات رنگی خنثی همچون سفید و سیاه در کنار رنگ زرد بهره بگیرید تا بتوانید بیش از پیش درخشندگی رنگ زرد را در دکوراسیون خود به نمایش بگذارید.

اگر می خواهید فضایی گرم و صمیمی برای اتاق نشیمن تان خلق کنید از ترکیب رنگ زرد و آبی استفاده کنید. اتاق هایی که دکوری رسمی دارند ممکن است کمی کسل کننده باشند. ولی اگر از رنگ زرد در آن‌ها استفاده کنید، اتاق حال و هوای مدرن به خود می گیرد.

با رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاورید

می توانید دیوار های ورودی خانه را رنگ زرد کنید. رنگ زرد را با رنگ های سیاه و سفید ترکیب کرده و با استفاده از رنگ قرمز در کنار آن به ترکیبی زیبا دست پیدا کنید.

استفاده از رنگ زرد در آشپزخانه

اگر در آشپزخانه کل دیوارها و کابینت ها یک رنگ باشد، باعث خستگی بصری خواهد شد. برای رفع این مشکل از ترکیب رنگ ها استفاده کنید. می توانید از ترکیبات رنگی زرد با سفید و یا سیاه بهره بگیرید، به طور مثال می توانید دیوارها را به رنگ سفید انتخاب کرده و کابینت ها را زرد کنید و یا برعکس؛ به این صورت حس شادابی و طراوت زیادی را به آشپزخانه خود داده اید و یا در آشپزخانه سفید رنگ از لوازم به رنگ زرد استفاده کنید.

می توانید در آشپزخانه از روشنایی با نور رنگ زرد استفاده کنید. تعبیه لامپ های LED زرد در پانل های سقفی جلوه گرم و دل‌نشینی را به آشپزخانه می بخشند.

با رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاوریدبا رنگ زرد در دکوراسیون زیبایی و شادی را به منزل خود بیاورید

سخن پایانی

رنگ زرد رنگی جذاب و پرانرژی است و احساس شادی و قدرت را القا می کند. رنگ زرد یکی از آسان ترین رنگ ها برای دید است که حتی برای کسانی که مشکل کوررنگی دارند به خوبی قابل مشاهده است. به همین دلیل استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه مفید خواهد بود. رنگ زرد در ترکیب با رنگ های دیگر پالت های مختلف رنگی به وجود می آورد که هر کدام آن‌ها زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. هیچ رنگی مثل رنگ زرد دکوراسیون منزل شما را روشن نمی کند.

 

منبع https://address.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی